چرا آرت گل (VIP سابق)

اجازه بدهید قبل از شروع ،همین جاسلام و عرض احترام همراه با یک دنیا تشکر و سپاس داشته باشم از مشتریان وفادار آرت گل که اگر حمایت و کمک های بی دریغ و مثال زدنی این مشتریان نبود ما در همان ابتدای راه باید از پیمودن ادامه راه صرف نظر میکردیم.

و به نشانه قدردانی کلاه از سر بر میدارم و تا کمر در مقابل محبت های این عزیزان خم میشوم که همیشه خودشان را مالکین اصلی برند آرت گل میدانند که حقیقت هم همین است.

اولین مطلبی را که در آرت گل در نظر گرفتیم شناخت نیاز مشتری بوده و هست که به واقع باید گفت موضوع بسیار بسیار مهمی است چون مشتری هزینه میکند تا نیازش برطرف شود و اگر قرار باشد نیازش برطرف نشود باید گفت شخص پول خود رو دور ریخته
بگذارید یک مثال بزنم
حتما برایتان اتفاق افتاده که بعضی از رستوران ها را شلوغ و بعضی را بسیار خلوت می بینید و شما رستوران خلوت را بدلیل کمبود وقت انتخاب کرده اید و بعد از صرف غذا متوجه میشوید چرا اون رستوران خلوت است و شما هم احساس اصلا خوبی ندارید و برای دفعه بعد هیچگاه اون رستوران خلوت دیگر نمی روید و همان موقع احساس می کنید که پول خود را دور ریخته اید.

وقتی مشتری بعد از گذشت چند سال به فروشگاه آرت گل مراجعه میکند و از خرید خود احساس رضایت میکند باید گفت حس خیلی خیلی خوبیست!

و محصول آرت گل را برای بار دوم خرید میکنه و می گوید من فقط از آرت گل خرید میکنم، انرژی و توان ما را چندین برابر می کند.
یا به آشنای همراه خود می گوید :
“ببین من کل بازار رو گشتم هیج جا کیفیت آرت گل رو نداره” حسش دیگر گفتنی نیست.

دومین مطلب بعد از نیاز مشتری کیفیت میز می باشد که آرت گل همیشه بهترین کیفیت را در نظر می گیرد.

سومین مطلب قیمت مناسب نسبت به کیفیت کالایی میباشد که آرت گل ارایه می دهد.

چهارمین مطلب تحویل به موقع ، خدماتی است که مشتری میدهد و ضمانت یک ساله کالا می باشد.

در ضمن مشاوره و معرفی بسیار عالی است که در آرت گل به خریداران داده میشود.